Zekrayat 3mrdiab forums
أهلا وسهلا بك عزيزى الزائر .. اذا كانت هذه زيارتك الأولى . فنتشرف بك بانضمامك الينا .
ملاحظة : لتتمكن من المشاركة فى أقسام النجم عمرو دياب يجب عليك التسجيل أولا ومن ثم ستتمكن من المشاركة .
www.zekrayat3mrdiab.tk
Zekrayat 3mrdiab forums
أهلا وسهلا بك عزيزى الزائر .. اذا كانت هذه زيارتك الأولى . فنتشرف بك بانضمامك الينا .
ملاحظة : لتتمكن من المشاركة فى أقسام النجم عمرو دياب يجب عليك التسجيل أولا ومن ثم ستتمكن من المشاركة .
www.zekrayat3mrdiab.tk
Zekrayat 3mrdiab forums
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Zekrayat 3mrdiab forums

موقع الأسطورة عمرو دياب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

زوج عايز ينتحر وزوجته تتوسل اليه !!!!!!

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
المدير العام
Admin
Admin
المدير العام

ذكر
القوس الفأر
تاريخ الميلاد : 30/11/1984

زوج عايز ينتحر وزوجته تتوسل اليه !!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: زوج عايز ينتحر وزوجته تتوسل اليه !!!!!!   زوج عايز ينتحر وزوجته تتوسل اليه !!!!!! Icon_minitime19/05/07, 10:05 pm

هاااااااااااااااااااااااااااااى يااحلى اعضاء فى احلى منتدىزوج عايز ينتحر وزوجته تتوسل اليه !!!!!! Sunglasses2
زوج عايز ينتحر وزوجته تتوسل اليه !!!!!! 7ايه اخبار الصرقعة معكمزوج عايز ينتحر وزوجته تتوسل اليه !!!!!! Grimace
اليوم قصة جديده من أبو كنزى واحد عايز ينتحر ومش عارفين ليهزوج عايز ينتحر وزوجته تتوسل اليه !!!!!! 11
ياريت اللى يعرف السبب يقول وله جائزة فوريهزوج عايز ينتحر وزوجته تتوسل اليه !!!!!! Icon5
هع هع هع هع
القصة
اتصلت الشرطة باحدى السيدات وابلغتها ان زوجها يقف على الافريز الخارجي للطابق الثاني عشر باحدى زوج عايز ينتحر وزوجته تتوسل اليه !!!!!! Directorالبنايات مهددا بالانتحار ...زوج عايز ينتحر وزوجته تتوسل اليه !!!!!! 022

اسرعت الزوجة الي مكان وراحت تتوسل اليه ان لا يلقي بنفسه قائلة:
طبعا مفكرين انها تقوله انا بحبك والعيال عايزينك ومنقدرش نعيش من غيركزوج عايز ينتحر وزوجته تتوسل اليه !!!!!! 5
لا هى قالت اكتر من كده خلته يراجع نفسة ويفكر الف مره ومرهزوج عايز ينتحر وزوجته تتوسل اليه !!!!!! 022

_هناك اشياء يازوجي العزيز تستحق ان تعيش من أجلها... زوج عايز ينتحر وزوجته تتوسل اليه !!!!!! Liefde
هل نسيت ان أقساط سيارتنا الجديدة لم تسدد بعد ..زوج عايز ينتحر وزوجته تتوسل اليه !!!!!! Angryfire
. وان أثاث منزلنا الجديد تستحق الدفعة الاولى منه الشهر القادم زوج عايز ينتحر وزوجته تتوسل اليه !!!!!! Angryfire
..كما ان جهاز التلفزيون والثلاجة لم تسدداقساطهم بعد....؟؟زوج عايز ينتحر وزوجته تتوسل اليه !!!!!! Angryfire
اقساط مدارس الاولاد تستحق اخر الشهرزوج عايز ينتحر وزوجته تتوسل اليه !!!!!! Angryfire
وفاتورة جوالي من يسددها ؟؟؟زوج عايز ينتحر وزوجته تتوسل اليه !!!!!! Angryfire
وطبعا هو رجع فى كلامة ومنتحرش من الطابق الثانى عشر
انتحر بس من الطابق الخمسينزوج عايز ينتحر وزوجته تتوسل اليه !!!!!! 0069
هع هع هع هع
اتمنى يعجبكم

spacegirl

مُساهمةموضوع: رد: زوج عايز ينتحر وزوجته تتوسل اليه !!!!!!   زوج عايز ينتحر وزوجته تتوسل اليه !!!!!! Icon_minitime20/05/07, 12:11 pm

ههههههههههههههههههههه
عند حق أكيد
مش من قلة راح انتحر Shocked
يسلمو على الموضوع الحلو
ليمار

ليمار

انثى

مُساهمةموضوع: رد: زوج عايز ينتحر وزوجته تتوسل اليه !!!!!!   زوج عايز ينتحر وزوجته تتوسل اليه !!!!!! Icon_minitime03/09/07, 08:34 pm

ينتحر
اصلا هيك هما كل الرجالة عم يتهربو من مسؤلياتهم وبس
ههههههه

زوج عايز ينتحر وزوجته تتوسل اليه !!!!!!
صفحة 1 من اصل 1